U are my sunshine

Dagen har bestått av först sovmorgon sen stallet. For ut med brudarna en sväng (Fanny, Dea och Mirja) Körde även lite NH träning, utan ledrep. Å han följde mig överallt i gångartern jag bad om dock tappade han fokus ibland eftersom att det var traktorer och lastbilar som var å tömde hagarn, så han ä förlåten ;)
Sen så ha jag väl inte gjort nåt annat; så ha inget mer att skriva typ :p

Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Ja, min blogg handlar ju om mig och vad som händer i mitt liv på dagarna. Och jag heter Lovisa Olofsson så jag tyckte att lovisaolofsson skulle passa bra som namn på min blogg men det var tyvärr upptaget så det fick bli: loviisaolofsson :p
Kort sagt betydelsen av mitt bloggnamn är jag :)




Sne(l) hest! Å kvaööan ä inte den bästa heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0