Mannen, myten och legenden

Då har man hunnit med ett pass med Hella idag :) Gick skitbra!
Håller på att titta om det finns några kläder som jag kan beställa, och som vanligt hittar man ju för mkt :p Men, en one piece är då ett som säkert att jag ska ha! (Och nej, jag tänker inte visa mig offentligt i den!!!)
Sen så ska jag klicka hem ett par rosa högtalare också, då blir mina hörlurar inte så udda :)

Dag 17 – En låt som du gillar men nästan aldrig lyssnar på.
Konstig fråga egentligen eftersom att jag lyssnar ju på dom låtar jag gillar :o men ska väl göra ett försök.

http://www.youtube.com/watch?v=KvnlA8LYwMU
Lyssnade på den här jätte mkt förut å den är hur fin som helst men har liksom glömt bort den tro jag :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0