Under mitt kokonötstäd

Fick tillbaka mitt spanska prov idag, blev förvånad ka jag säga. Jag trodde nästan att jag skulle få mitt första omprov för de kändes verkligen inte bra när jag gjorde de men sen nu när jag fick tillbaka de så hade jag VG och bara nåt poäng ifrån MVG! (jag vet att vi ha bytt betygsskala men hon skrev VG :p) Så de är positivt :)
Annars ha det varit en dryg dag, fem långa och tråkiga lektioner. Är inte riktigt vän med mitt nya shema...men det är väl bara att gilla läget.
Ikväll blire att träna lite engelska tro jag, å sen kanske man svänger förbi hos syster en sväng :)

Dag 18 – Första låten du har i din iPod/iTunes.
http://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA


Jag måste bli bättre på ta bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0