I am king of my own life!

Hade sovmorgon idag men vaknade åtta ändå så då kunde jag ju lika gärna följa med Therese till stallet och göra nån nytta ;p Hittade iaf en bra låt i hennes bil!
Ska väl ta och läsa lite mer spanska nu så att jag då kan det.
Började tänka på en sak idag också, att människor har en stor förmåga att dra slutsatser om andra utan att överhuvudtaget ha pratat eller ens sett personen, utan bara hört talas om den. Ja det är nästan så illa att man kan nästan hata nån utan att ha sagt eller hört ett enda ord från/till den! Det är ganska så fascinerande och ganska idiotiskt.
Och nu ska jag inte sitta här och ljuga och säga att jag inte brukar lyssna på skitsnack för det gör jag och jag brukar också kunna dra slutsatser om människor som jag inte har träffat utan bara hört andra pratat om. Men det är fel jag känner människor nu som jag bara hade hört talas om eller bara sett och dom hade jag dragit en slutsats om som verkligen inte stämde när jag väl lärde känna den/de.
Ojdå vad jag har tråkit märks det lr? ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0