Tänk om du kände min längtan

VISSTE DU ATT...
att jag vill- att de ska bli vinter
att jag har- bästaste vännen!
min senaste kyss- var mysig
jag lyssnar mycket på- fina låttexter
jag funderar på- hur jag ska göra
att jag pratar- ogärna om hur jag mår
att jag inte gillar- när folk sviker
att min första riktiga kyss- var helt perfekt
att jag avskyr när folk snackar- skit om saker dom inte vet ett smack om!
att kärlek är- fantastiskt om de är ömsesidigt
att jag gillar att- åka bil
att jag alltid kommer att- ha samma fingeravtryck
att jag är hemligt förälskad i- ingen
att sist jag grät var- när jag var ledsen
att min mobiltelefon är- död.
att när jag vaknar på morgonen- önskar jag att jagdrömmer
att innan jag går och lägger mig- borstar jag tänderna
att idag har jag- jagat
att jag just nu tänker på- dig
att ikväll ska jag- lyssna på musik
att imorgon kommer jag- att vakna
att jag hoppas- att de snart vore fredag
att jag verkligen vill- va ett år äldre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0