.

Du kan inte säga att du vet hur det känns om du inte vart med om det själv. Du kan inte säga att jag överreagerar när du inte vet hur dåligt jag mått. Du kan inte säga att jag nedvärderar någon förrän du vet hur den personen nedvärderade mig. Du kan inte säga att det bara var ett skämt du inte varit en del av skämtet. Du kan inte säga att jag är för orättvis när du inte har en aning om vad orättvisa egentligen är. Du kan inte säga att en person är snäll förrän du känner till dens dåliga sidor. Kom inte med din överlägsna attityd förrän du förstår detta, kom inte med dina spydiga kommentarer förrän du vet hur allt var.
Du kanske skrattar åt mig, men jag skrattar tillbaka åt
dig. Det du inte förstår ska du inte beblanda dig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0