Always the second hand

Vissa dagar känns det som att man kommer i andra hand. Jämt, hela tiden.Ingen som tar en som sitt "första val", duger bara när inget bättre erbjuds för tillfället. Den där någon som kan va god att finna ibland, den där någon som egentligen inte betyder så mycket men som ändå är viktig att den finns. Den där någon som har som plikt att kunna när ingen annan kan. Den där någon som är den absolut bästa som finns, så länge ingen annan kan. Den där någon som aldrig kan känna sig älskad lr behövd, på riktigt. Det finns alltid någon som är värd mer.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ~ Ida och Argos ~

För mig är du alltid nummer ett och jag tar dig i första hand. De vet du väl?

Svar: Tack Ida! Jag älskar dig mitt fina miffo, då, nu och för resten av vårt liv <3
Loviisa

2012-08-01 @ 16:14:51
URL: http://Argos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0