4

Kan säga att det tog emot ordentligt att kliva upp imorse, kanske var det tanken på att det var den sista måndagen innan jul som faktiskt gjorde att jag lyckades efter många om och men. Men trots allt så gick dagen bra, kan ha att göra med att vi fick se film på spanskan, och på tal om spanskan så äre nog så att det blev ett E på provet trots allt. Duktigt gjort tycker jag. I övrigt är det inte mycket plugg kvar nu innan lovet, vilket känns otroligt skönt, tro jag inte kommer att ha orken att anstränga mig särskilt mkt i veckan, men det bli säkert bra. Ikväll har jag inte hunnit göra så mycket annat än en springtur. Gick bra det, förutom att det kändes i knäna att jag inte hade inläggen igår. Sånna smällar man få ta ibland.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0