Jag har allt jag vill ha som jag sa

Eftersom att jag känner att vissa dagar har jag väldigt lite att skriva om så kändes det som att en sån här lista skulle passa bra nu :)

1. Om mig
2. Min första kärlek
3. Min bästa vän
4. Ett ögonblick
5. Mina drömmar
6. Mina rädslor
7. Det här saknar jag
8. Saker du inte vet om mig
9. En person som alltid gör mig glad
10. En låt med många minnen
11. Det här gör jag aldrig om
12. Det här språket vill jag tala flytande
13. Det här gjorde jag för ett år sedan
14. Det här oroar jag mig för
15. Den här månaden
16. Saker jag vill förändra
17. Något som är jobbigt för mig
18. Det här gör mig glad
19. En sommar jag minns
20. Något jag är stolt över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0