De som klagar mest är de som klagar på att folk klagar.

Just kommit hem. Skolan gick fort, och skönt med sovmorgon!
Har inte hänt mycket idag. Nu kollar jag runt på bloggar och så.
Och jag inser en sak som stör mig! Det är folk som sitter och tillägnar flera inlägg för att KLAGA på att folk klagar så mkt på face, bdb, blogg mm. Ja, okej det är väl lite irriterande, men man är ju faktiskt inte tvungen att läsa det! Och dessutom är ju personerna inte bättre själv eftersom att dom klagar. Jag bli bara less. Folk har alltid klagat och kommer alltid göra det. Såå, acceptera det lr ge fan i internet då! Om ni inte har märkt det så är typ face, bdb å blogg till för att dela med sig av vad man gör hur man mår osv och mår man skit så mår man skit. och då skriver man det. Mår man bra så mår man bra och då skriver man det!
Okej, nu klagade jag, men det va bara för att få folk att fatta lite grann vad mina åsikter är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0