Man får aldrig en andra chans, att göra ett första intryck

Jaha, då hade man gjort bort alla lektioner för den här veckan. Känns bra, nästa vecka: ny period, nytt schema nya krafter. Blir psykologi då istället för historia, känner taggen. På tal om historia så fick jag B, nästan A på historia uppgiften! Kändes bra eftersom att jag tkr alla uppgifter vi ha fått ha känts jääääätte jobbiga och ha typ inte fatta dom å så men nu! Victory!
I övrigt så ha dagen flytit på bra trots fredag den 13:e, men dagen är ju inte slut än..
Mitt mål är iaf att överleva dagen, lyckas jag återstår att se.
Nej, åter till Ant smasher nu!


Linus kan ju ta sitt Mario, men det här är det som gäller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0