Hemskheter

Kalla mig, dum, barnslig, feg, idiotisk lr vad som helst men det finns något som jag verkligen inte tål, ja, som jag rent ut sagt nästan är livrädd för. Spindlar. Dessa förskräckliga små/stora varelserna med åtta ben. Åtta! Alltså dubbelt så många ben än de flesta andra djur..Redan då förstår man ju att det är något onormalt med dom. nej, usch!
Jag såg nyss en spindel. Den finns inte mer. Förlåt för det, men det va liksom; jag lr han. Jag var självisk nog och valde mig själv, så han fick vandra vidare till de evigt upphängda spindelnäten. Jag får lite dåligt samvete varje gång jag dödar dom (usch va hemsk och mordisk jag låter) men det kan inte hjälpas, jag grips av panik blir i chock och kan liksom inte styra mina handlingar; det enda jag vet är att odjuret måste bort, död eller levande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0