Moget, naeh. Men vi ha ju vant oss med det nu.

Min dag började, i frustration efter att ha haft ett samtal med Ida. Patetiska jävla människor det finns! Ha man inte råd att köpa eget så ska man heller inte ta det av andra! Oooooohhhh!
Sen så blev det lite bättre när jag fick något att skratta åt, omognad är alltid lika roligt, ingen idé att störa sig på det, eftersom att det blir bara pinsamt för personen efter en stund :)

Sen insåg jag att jag har en MYCKET pinsam syster. Tänker inte lära mig av henne, men hon borde lära av mig eftersom att jag föddes för att vara hennes högra arm...pfft!
Och lastträning, gick suuuper! 10 minuter och han hade hunnit in två gånger.


Kobäbis!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hur ha ja nu vari pinsam :o

Svar: Ja, var det inte du som blev sur klockan 2 på natten? Ja, mer behöver jag väl inte säga..
Gålvmåpp

2012-07-02 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0