Trååkit har jag.

1. Vad är ditt mellan-namn? Eva

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Emeline

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Vem var du tillsammans med sist? Tillsammans var en överdrift...


5. Får man fråga varför det tog slut? Ja varsågod :)

6. Har du haft ett seriöst förhållande? Aa, fast nee.


7. Vem vet mest om dig? Rebbebecka, Idaaa, Mathilda, Sofia.


8. Vad gör du på fredagskvällar? Olika


9. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte..


10. Har du testat droger? Nej.


11. Röker du? Nej.


12. Snusar du? Nej


13. Saknar du någon just nu? Jodå! Men ibland är det bra att sakna, då bli allt bättre när man träffas igen :) (måste tänka +)


14. Hur mår du idag? Tummen upp!

 

15. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Fööck, ha int haft bloggen nog länge.. Men, jaa, skulle väl tro at jag sov och va i stallet.


16. Bästa minnet från sommaren? Venne, midsommar maybeee.


17. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Norway!


18. När var du där? Don't kno.


19. Ser du fram emot någonting just nu? Jao, sommarLOV.


20. Sköter du skolan? Jao, så jag klara mig :)


21. Vad hade du för betyg förra terminen? 12 vg 4 mvg 2 g Lr nå sånt.


22. Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg


23. Vilket ämne var det? Matte, biologi. 


24. Har du spelat/spelar du i ett band? Haha, nee.


25. Anser du dig vara intelligent? Ofc!? :o


26. Vilken tid har vart den bästa tiden av ditt liv? Nu skulle jag gissa på..


27. Vilken tid va den värsta tiden då? Jadu 2010- feb2012


28 Har du haft sömnproblem? Nej.


29. Hur ofta gråter du? Det händer.


30. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik och tänker på att de kunde vart värre
samt pratar med vänner.


31. Vem vänder du dig till för att prata med när du mår dåligt? Rebecka.


32. Vilken klass går du i nu? SA11


33. Vilken skola? Luspen


34. Har du varit otrogen någon gång? Nej,verkligen inte!! otrohet är fegt och folk som är det är sjuka och jag är frisk.

35. Har någon varit otrogen mot dig?
Hopefully not men ja, säker kan man aldrig vara...


36. Är du stolt över dig själv? Ibland, ibland inte.


37. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Vet inte, kanske att jag har växt som person,
blivit säkrare i mig själv.


38. Vad får du ofta komplimanger för? Beror helt och hållet på vem man frågar ;)


39. Har du lätt att få folk att skratta? Tjao, ibland så.


40. Har du några talanger? Dolda.

41. Vet du om någon är kär i dig? Har mina aningar...

42. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jodå.

43. Vad står det i ditt senaste sms? Ja ;)

44. Hur lång är du? cirkus 165.

45. Hur mycket väger du? Don't kno

46. Vilken storlek har du på kläderna? S

47. Har du svarat ärligt? Ja oja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0