Du är så, yeah,yeah wow wow!

Helg! Den har varit sjukt efterlängtad vill jag lova. Den här veckan har gått i slowmotion. Har insett att man borde nog leva i fruit slice, eftersom att frukterna där är mer mogen än vissa människor på den här jorden, I den här världsdelen, i det här landet, i det här landskapet, i det här länet, ja tom i detta samhälle. Sukk'N. Patestiskt, när folk inte själva inser sina brister, jag vet tex att jag inte är perfekt och det kan jag erkänna också!
Nog om det, dagen har hittills bestått av skola. Kunde vart värre, men samtidigt bättre oxå.
När jag kom hem insåg jag snabbt att beställningen jag gjorde i tisdags hade kommit, så nu är telefon som ny! :)


Jaa, tummen upp för skinz.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0