Fullt ös!

Puuuh, första gången på hela dagen som jag har tid, klev upp åtta for till lycksele, fick faktiskt med mig ovanligt mycket hem :o Kom hem runt kvart i sex, andades 5 minuter for till stallet sen iväg till akkan för att skriva på några papper som Magdalena hade. Och sen var det bara att fara till Maria där min plikt som barnvakt väntade, till sötaste lilla Jonatan :)
Hann med en massa prat med maria innan hon for, det fick mig att inse hur stor betydelse hon egentligen haft för mig, hon har tagit fram det positiva och hon kommer alltid med lösningar. Under en tid så var väl våran kontakt inge vidare, helt och hållet mitt fel, hjärnmask!


I'm not a perfect person, there is many things I wish I didn't do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0