Besvikelse

Gårkvällen spenderades med en massa vänner. Medan alla söp skallen av sig så gjorde vi väl egentligen inget speciellt, gick mest omkring och tittade vart allt folk höll hus. Och när hotellet hade startat så var det mest bara små fjortisar överallt så vi höll oss ute och, ja pratade typ. Idag har jag inga planer alls förutom att motionera hästen. Annars kommer det nog inte hända nåt, skulle väl ha gjort lite religion. Men usch nej. Ska också försöka tagga till skolan imorgon, vilket lär misslyckas totalt. Ge mig jullov. Lyssnade nyss på adeles "nya" låt skyfall, vilken gjorde mig lite besviken. Tycker hennes andra låtar har en helt annan klass än denna. Aja, det sista jag ska göra är att bjuda på en bild från igår, jag och Sofia ska samla på andras-toalettspeglar-bilder. Dock ser vi fruktansvärt borta ut här vilket inte stämmer.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0