Blää

Snart jullov. Snart jullov. Snart jullov. Snart jullov.
Nehe, det funkade inte, måndag imorgon känns fortfarande lika jobbigt. Sukk. Nee nu ska vi vara positiva, helgen har gått och jag är utvilad, vi kan ju iaf låtsas det. Dagen har jag tillbringat till at städa (inte det roligaste men det måste göras ibland..) sen så har jag motionerat hästen (vilket var betydligt roligare än att plocka upp saker från ett ställe för att sedan lägga dem på ett annat). Sen så ägnade jag en halvtimme åt solsidan innan jag faktiskt skrev in allt i träningdagboken, lr det som rymdes iaf. Kan säga att jag aldrig hade lyckats med det om det inte hade varit för att jag skrivit allt här på bloggen. 

LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0