Borta bra

Oj här har det varit tomt i några timmar..Aja, en sån dag kan jag bara säga. For som sagt till Umeå, kom dit runt 6 halv 7 på kvällen. Fick skjuts från busstationen eftersom att jag inte hade en aning om vart Kristoffers nya lägenhet var, eller, Ålidhem men det sa mig inte så mycket.. Väl framme bjöds det på lyx middag. Gott! Sen film resten av kvällen. Och imorse klev man upp och fick varma mackor serverade, inte varje dag det händer, brodern kan bara han vill. Och sedan begav jag mig mot draggen för att följa med Viktoria där. Snacka om att man blev gode sugen på gå där! Direkt jag gick in i byggnaden kändes det som om jag hade kommit hem, jag stormtrivdes trots att det bara var en så kort stund. Sen vidare till Viktorias place, med prat och Mariospelande. Underbart! Och sen var det ju bara att börja bege sig mot busstationen för hemfärd..Och väl framme blev det lite försenat innan jag tillslut fick ta mig hem. Längesen jag fick sån panik..Aja, det va då lite sammanfattning iaf och har haft ett fint dygn där borta in da city.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0