Helt oseriös dag

Känns verkligen som att jag har varit helt ofokuserad hela dagen på skolan. Började med foto, fria händer på photoshop blir varken bra eller seriöst. Sen idrotten, zumba. Ja förvisso var det väl lite seriöst men ja, ändå. På mediaproduktionen spårade det ur totalt i min hjärna och hade gärna strypt första bästa som gick förbi. Nee, media är kanske inget för mig, iaf inte när det kommer till tidnings görande.. Och sist, spanskan. Där kunde man inte göra annat än skratta åt Mathilda. Fast det var ju slutet på dagen och hjärnan var trött så, de fick gå de med. Nee nu måste jag rusa och byta kläder, såg att klockan var mer än väntat, så nu bär det av till zumban med Sofiiiia.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0