Kortslutning

Hade ju körkortsteorin ikväll, går väl bra och det är rätt kul. Eftersom att det finns ett intresse inom det, som det verkligen inte gör i skolarbetet som jag skulle ta tag i när jag kom hem. Engelska uppgiften skulle in (check!), engelska glosorna skulle sitta som ett rinnande vatten(check!), spanskan skulle också sitta(låååångt ifrån check!). Sen så skulle jag ju helst ha börjat med både det muntliga framförandet samt de två naturuppgifterna vi fick. Blir fruktansvärt stressad när allt kommer på en gång, vet som inte vart jag ska börja, får ångest och sen slutar det med att jag inte gör nånting. Lyckat. Spanskan har jag dessutom smått panik över. Hatar att jag är tvungen läsa ett andra språk FML liksom. Men nu ger jag upp för ikväll och slår igång nåt sevärt på datorn och bara älskar livet för jag har sovmorgon imorrn.

LotsOfLove heart

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0