Pengar i fickan och ett ess i min hand

Det är kvällar som denna som man lika gärna har kunnat gått isäng direkt efter att middagen var svald, inte för att jag gjort litre, tvärtom, mycket. Men inget som direkt är något att hurra för. Ja, just det, lääääxa. Men, ny start med bloggen skulle ju innebära att jag inte skulle skriva om  mina läxor (skulle btw behöva uppdatera 24/7 då) så då får det väl helt enkelt bli om min och Sofias älskade Kamelman som har kamelmjölkchoklad. Ja, jag tittar på bonde söker fru. Tantvarning på högsta nivå men så kan det gå. Oh, va kul jag blev som rimmade helt plötsligt. Nee, över till nåt annat nu då, jag blev en rich bitch idag, ja, eller någorlunda rich iaf och bitch ha jag ju fått veta att jag tydligen är. Kul jul.
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0