Saturday

Lördag, sovmorgon och ledighet. Dagens planer är inte stora, eller inte större än vanligt iaf. Ska fixa till en ny header innan jag drar ner till stallet och rider lilla hesten. Annars händer det väl lite och ingenting idag. Fast både städning och en springtur skulle behövas, så det lär sluta att det blir det ikväll. I övrigt hade jag väl inget mer intressant att säga för tillfället förutom att jag nu har upptäckt att det finns en människa som är så otroligt lik mig, inte till utseende dock men i sättet att tänka och fundera. Lite läskigt mn roligt på samma gång. Och sen får ni ursäkta att det nu blir en höst och inte vinterbild, men bristen på bilder är ungefär lika stor som bristen på något vettigt att skriva.
LotsOfLove heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0