Spring för livet

Trots att det är lov så var Lovisa uppe tidigt, och iväg till stallet för att hjälpa till med hagbygget. Dock gick det inge bra med det så jag och Mikaela for ut på långtur. In till storuman och snurrade på lite på lite olika gator, va väl ute i ca. 3 timmar. Fint väder och allmänt jätte trevligt. Sen for jag hem och åt lite innan jag for ut och sprang, kändes att jag hade en tre timmars tur i kroppen men det gick bra. Annars så har det inte hänt mycket alls i mitt ohändelserika liv. Eller, jag prata med Ida, alltid lika trevligt. Kom att tänka på när vi var vilse i skogen, fast det var ju inte vårt fel egentligen.
LotsOfLove heart

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0