Åter till helgen då

Som sagt, spenderade min helg i Ammarnäs. Helt klart något minnesvärt. Trevligt folk, fint väder och hästar är väl en sammanfattning av det hela. Iaf, på lördan gick vi först igenom lite saker sen åt vi midda innan min grupp (bestående av Mathilda, Linnea, MikaelaÅ o Madelene) började vandra dit vi skulle sova. Kan säga att de va gode fint där. Sen kom andra gruppen efter en stund. Vi övernattade sen på Söndag var det vår tur att rida ner då, ja fick en svart söt liten prick som hette Mozart. Snäll o trevlig. Turen gick bara bra och alla höll sig kvar. Vi red väl sisådär tre timmar. Dock så for jag och Mikaela upp med Keli och Leo till slalombacken på kvällen när vi kom hem så då blev de 1,5 timme till. Insåg då hur mkt jag uppskattar en stor fin Leo.

Taggade brudar.



Mathilda o Mikaelas intervaller..









Framme!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0