Då finns inget runtomkring oss

Det var ingen dröm, det var verklighet, skulle göra vad som helst för att få det verkligt en gång till.

Dagen har flytit på som alla andra torsdagar, de vill säga, ganska seg dag då man har fredagen i sikte och helst vill att tiden ska gå fort..Menmen, allt går. Sen hade vi ju som sagt skolfoto idag, och ja det blir väl som alla andra år, man tittar lite snabbt på dataskärmen och tänker, ja i år är nog bästa året hittills. Sen när man får hem dom undrar man varför i hela helvetet pengar ha slösats på detta. Men jag kan nästan säga med säkerhet att det är bästa året i år, då jag, ja vad ska man säga, inte direkt sett bra ut. Och med det menar jag inte att jag är fin nu! Men en liten förbättring.
Och min kväll då? Jo, den kommer nog tillbringas inomhus då vädret verkligen inte är inspirerande..Tyvärr.

LotsOfLove heart


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0