En bild säger mer än tusen ord

Har varit ganska effektiv idag, slutade tidigt ändå, så jag hann med två-bussen hem. Och när jag brukar komma hem efter skolan så brukar jag inte ha energin att fortsätta med skolarbeten. Men idag kände jag att det skulle va skönt att göra bort litegrann och det gjorde jag också. Känns så skönt efteråt. Men nu har jag gett mig, har även hunnit med att diska undan samt springa över till min syster för att låna en tröja då jag kom på att det var skolkort imorgon, det är så svårt det där med skolkort, man vill inte klä sig för fint men samtidigt vill man inte se ut hur som helst..Förra året var så enkelt, då vi skulle klä ut oss till killar, men i år så ska vi vara vi. Ser ju om det blir som det brukar-kaos. Men det är ett senare bekymmer det. Nee, nu ska jag bara slappa framför tv:n innan sängen kallar, tror det blir en tidig kväll ikväll då jag känner hur skönt det skulle vara att sova nu.
LotsOfLove heart


Förra årets resultat av skolkort. (jag längst ner till höger)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0