Funderare.

Idag har jag verkligen ansträngt min hjärna. Har funderat över massa viktiga saker, okej några iaf. Började med att jag fundera på om religion verkligen var ett viktigt ämne, vilket det tyvärr var. Det hela ledde till att jag kollade upp olika programmen på universitet hittade en massa intressant så nu får jag fundera på det oxå. Fick till o med Mathilda att bli lite insatt o intresserad av det. Sen har jag oxå funderat över det här med att byta bloggportal då jag snart inte längre står ut, antingen lägger jag ner skiten (och nee, det kommer inte hända) lr byter portal. Byter jag blir det helt klart till nattstad, inget annat är av intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0