Hunt

Har både datorn och telefon i Storuman, och far inte dit förrän imorgon eftermiddag. Så jag kommer vara ganska okontaktbar nu i ett dygn ungefär. Men, känner ändå att jag kommer sova mesta tiden som är kvar av den här dagen och imorgon har jag inte tid att va social så det gör ju inget. Jakten idag gick väl sådär, inget skjutet men väldigt många älgar, som dessutom nog är kvar på området. Så imorrn tar vi dom. Och för övrigt så är mina ben som träde jag gått förbi idag, har gått sen strax före sju imorse fram tills klockan tre. Dock ett litet uppehåll för att byta område en gång. Sån motion skulle man få dagligen, jävulst vilken form man skulle va i ;) 


 Kan ju nämna att den här lilla damen oxå använda benen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0