I decided never to walk in anyones shadow

Har ni någon gång känt den här känslan att hela ens dag blir förstörd, bara på grund av en persons närvaro? Det är lite jobbigt, livet är helt underbart och allt flyter på ända tills det att man träffar denna person. Den behöver inte ha gjort något speciellt, bara dennes attityd och sätt får en att känna obehag och man känner sig genast underlägsen och vill helst vandra därifrån med svansen mellan benen. Men det kan man ju inte heller göra, för varför ska man göra det för. Jag kanske inte ens behövde nämna att jag upplevt den känslan idag. Och tyvärr kommer jag härmed behöva leva med den fortsättningsvis ibland iaf. Vilka konsekvenser det kommer ge kan jag inte svara på, men jag har mina aningar.
Aja, över till dagen i allmänhet då, halv dag i skolan eftersom att jag skulle till Lycksele och få mina inlägg till skorna. Kände att en halv dag var nog och tillräckligt, man är ju så fruktansvärt seg på måndagar! 

LotsOfLove heart
 


   


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0