Släpp o gå vidare som jag har gjort! O här blir ja anklagad för att va patetisk? ;) haha

Just kommit hem från stallet, fick åka med Anna så jag tog mig hem nångång, så jag antar väl att jag kanske ska plugga nu då..Hmpf, suck. Blev iaf frågad om jag var intresserad av att få privatlektioner av nån, and ofc I am!! Sen så har jag idag insett att barn kan va ganska kuliga ibland, man får då veta saker som kan va ganska intressanta dom vet ju som inte va dom får säga o inte ;) Nog för att jag hade klarat mig bra utan den informationen och nog för att jag redan visste att sådana ord sas om mig menmen, jag tar inte direkt illa upp, glädjer mig bara åt att min kväll blev räddad för att jag fick nåt att skratta åt. Och jaa, bara kul när andra biter sig själva i svansen :)


Kommentarer
Postat av: victoria

Fin blogg!
Kika gärna in på min, kram :)

2012-09-20 @ 20:45:01
URL: http://www.nattstad.se/victoriasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0