Även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

Har haft en bra onsdag, skolans påhitt med en kulturfestival kunde ha vart värre. Att vi dessutom slutade lite tidigare var ju inte helt fel det heller. Sen när jag kom hem så blev jag ännu lite gladare då jag är kallad på jobbintervju nästa vecka. Lite vuxenpoäng där faktiskt, lite läskigt också. Men det blir nog bra tror jag! Sen så har resten av dagen spenderats på stallet och förutom ett pass med hästapållen så hann jag med rätt mycket annat också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars ska du joba:D

Svar: Hej du, vem du nu är! :) Jag kommer inte gå ut med det förrän jag vet hur det blir, men vill du veta så kan du kontakta mig på facebook eller nåt :)
Loviisa

2013-04-17 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0