Rorubobrorikok

Blev som sagt hoppning med hästapållen, vilket var uppskattat både från min och hans sida. Bra de. Annars har det som vart rätt lugnt ikväll. Sen insåg jag att musketörerna åker till la spania imorgon, i två veckor. Två veckor!? Jamena det hinner hända mycket på två veckor, världen kan gå under, någon kan skadas och min gladiator kanske dör. Jaa, allt kanske inte är sig likt när dom kommer hem, och det sista jag hann säga till dom om vi nu inte skulle träffas igen var.. Ja det minns jag inte ens! Kanske nåt i stil med; öjj ha vi nån läxa? Eller; oooh, media är fan det värsta, fml. Detta innebär alltså att dom måste hem igen så jag iaf får chansen att säga något lite mer romantiskt. Och medan jag väntar så håller jag ställningen i Storuman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0