No one

Kändes inte så där jätte inspirerande imorse att kliva upp för att gå på en lektion, som dessutom bara varade en timme. Men duktig som jag är så gjorde jag ju det ändå. Och när jag ändå hade både tagit mig upp och gjort bort lektionen så tyckte jag att jag lika gärna kunde ta vara på det fina vädret, så det blev en lite längre tur med hästapållen. Det var som trevligt det. Sen begav jag mig hem och började packa lite smått inför morgondagens fjälltur, kan säga att jag i nuläget inte är ett dugg taggad, och dom små regndropparna som smhi visade gör inte saken bättre.. Men som man brukar säga, det blir det man gör det till. Så ska försöka få till en positiv inställning innan jag beger mig imorgonbitti. Sen upptäckte jag idag att mitt hår börjar bli lite längre igen (wunderbart), dock lär det nog inte vara länge då det ser ut som riskvast för tillfället..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0