Indestructible

Jaha då har både julafton, juldagen och nu snart annandagen passerat. Har haft en bra jul med trevligt folk, mycket mat och sedan klagar jag inte ett dugg på vad jag fick. Allt jag önskade mig och allt jag behövde. Och icebugsen har testats flitigt. Sedan så blev det hotellet igår vilket var väldigt lyckat och fick avsluta kvällen brevid bästa sällskapet. Och förutom att sova idag så har jag hunnit med en dryg timmes pw, en uteritt med hästapållen och även varit social med Jossan, så det har varit en helt okej dag. Och sedan som ni kanske märker, så har jag fixat klart med designen nu. Och slutligen, som vanligt, några extremt fagra bilder.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0