Onsdag

När alarmet ringde imorse var jag mer död än levande, så fruktansvärt trött. Och hade jag varit en sådan människa som kan försova sig så hade jag garanterat gjort det, men det händer ju aldrig och inte idag heller. Och väl på skolan så började faktiskt energin komma, satt dessutom med gymnasiearbetet en stor del av lärverkstan vilket inte hör till vanligheterna. Men bestämde mig då för att skippa pluggandet när jag kom hem och istället dammsög jag och lyckades laga min lampa också innan jag tillslut tog mig ut och sprang. Finns en risk att det åg ut som Bambi på hal is då jag trodde att snön skulle ha döljt blåisen bättre så jag tog inga broddar, vilket var ett dumt val. Aja, sovmorgon imorgon i alla fall synd bara att det är sådana här kvällar som man är så dödligt trött, så det lär nog bli en tidig kväll ändå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0