Snart är 2013 över

Tänkte att jag kunde lägga in en liten lista från 2013 nu när det är jullov och allt. 2013 börjar ju ändå hålla på att lida mot sitt slut.

De bästa nya människorna du träffade/började umgås med?
Tror inte jag har börjat umgås med några ”nya” har däremot fått upp kontakt med ”gamla”.

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Jomen det har jag nog

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Nej jag hade inga, så det gick rätt bra att hålla dom ;)

Har du något nyårslöfte inför 2013?
Hade tänkt mig något classic så som ät nyttigare och träna mer, men sedan kom jag på att jag ska lova mig själv att göra saker som jag personligen mår bra av.

Någonting/någon du saknar 2013 och vill ha 2014?
Njae, inte vad jag kan komma på.

Det bästa du har gjort i år?
Oj det var svårt, men det som jag har mest nytta av är nog körkortet skulle jag tro.

Ditt största misstag?
Fläckfri. Haha nemen jag vet inte. 

Hur har du firat/firar jul i år?
Det blir med släkten från mammas sida.

Vilka datum från 2013 kommer du alltid att minnas?
20 februari. 18 mars. 1 december.

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2013?
Wake me up - Aviicii
En annan värld – stiftelsen
Save me – Linus Svenning

Blev du kär under 2013?

Jaa, på nytt kan man väl säga.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Skola och sen middag och tårta med brudarna

Vem fick dig att må bra?
Det är nog rätt många ändå, ingen nämnd ingen glömd.

Har du gjort någonting du ångrar?
Jo det har jag väl.

Gråtit över någon som inte är värd dina tårar?
Obviously så var han värd dom där tårarna :)

Har du förlorat någon vän i år?
Nej det tror jag icket.

Har du gjort någonting som kändes riktigt jobbigt och tungt?
Njae, inte direkt. Hade väl hellre sagt att jag inte gjorde saker som kändes tunga vilket i sin tur gjorde så att det blev tungt ändå.

Vem saknade du?
Jag vet inte riktigt.

Har du flyttat under 2013?
Nej.

Vad ska du göra nu på jullovet?
Vila ut ordentligt så jag orkar ta mig igenom sista terminen med lite mer energi. Och sen ska jag väl bara leva livet, ta dagen som den kommer.

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Kanske lite ledsnare dock har glädjen som har varit större och mer äkta.

Vad ser du fram emot 2014?
Måste väl erkänna att studenten känns rätt lockande för tillfället.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Får jag behålla alla de människor jag har omkring mig nu så kommer 2014, utan tvekan, att bli bättre.

Vad spenderade du mest pengar på?
Telefon tror jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jodå!

Vem har du umgåtts med mest?
Skulle gissa på Sofia, Mathilda, eller Rebecka

Bästa minnet från 2013?
Svårt, hänt så otroligt mycket! Men säger väl 18-årsdagen eftersom att det var väl anledningen till att jag har kunnat uppleva så pass mycket.

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jaa  

Vad önskar du att du gjort mer?
Skulle väl inte ha skadat om jag hade pluggat en aning mer och kanske tränat lite mer än vad jag gjorde. Men snart ett nytt år och nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0