Ansvar

Ja vad ska man säga, det är aldrig roligt att kliva upp en måndagmorgon. Men ja, man har ju nästan inget val, inte om man vill komma sig nånstans här i världen iaf. Har faktiskt börjat inse vart jag vill efter gymnasiet, är ju ett litet tag kvar så de lär ju hinna ändras 100 gånger innan menmen. Fick ändå lite smått panik när vi skulle gå igenom hur man skriver ett cv på svenskan..Suck för framtiden, suck för nuet och en suck för det förflutna. Ja, man är aldrig nöjd. Men det löser sig tids nog. Ska ta och avsluta detta och lägga mig på soffan och dö ett tag innan jag drar iväg till stallet och fryser ihjäl  och motionerar min lillplutthäst. Tur jag har den pojken vid min sida, oavsett vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0