En sån dag

Torsdagar e nog trots allt dom värsta dagarna. Iaf den här torsdagen. Foto e ju inte min grej, sen skidor på idrotten (dock blev det ju en nostalgi trip med off road, men ändå, skidor!), sen en uppgift till i media (kan helt ärligt säga att jag HATAR medieproduktion), sen ett avslut med spanska. Hejja. Sen så tog jag bussen hem till Kaskeluokt och jag hade planerat min kväll med svenskaplugg och löpning. Först inser jag att det jag hade hunnit skriva på svenskan var borta, så åter på ruta ett. Sen så kom jag på att jag har ingen musik på telefon, springa utan musik är som att duscha utan vatten. (Bra fantasi där..) Men det gick över förväntan faktiskt, med djupa samtal med mig själv så gick det både fort o bra. Hoppas bara ingen var i närheten o hörde.. Men nu tänker jag ge mig för ikväll o invänta fredag, då kvällen kommer tillbringas med pinglorna m.fl, med mat o sen en massa skoj.
LotsOfLove heart
Fuck torsdag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0