Fu

Blev en bra skoldag idag eftersom att det enda vi gjorde va att lyssna på vad olika universitet hade att säga. Fick också sluta tidigt vilket alltid är plus i kanten. Jag vet ju typ vad jag ska försöka satsa på så det var mest bara att gå runt och se vart jag isf söker. Och sen börja dom prata om bostäder, och då kom jag på att det var hög tid att logga in på bostaden för att få behålla min köplats då det var sjukt längesen jag va inne där sist, men jag var fortfarande registrerad. Bra. När jag kom hem så tänkte jag vara duktig att ta tag i skolarbetet, svenskan inskickad, median ser ut som ett helvete men är klar, Tore tränar på, dock bara på 1,5 sida för tillfället och spanskan blev glömd i skåpet. Ja, så bra gick det. Blev trött på att sitta och plugga så hag la mig på golvet vilket resulterade att jag somna vilket i sin tur gav ryggont och kallt vare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0