Million miles away

Som jag sa så hade jag laddat upp med o.c, och jag kan säga att där blev jag fast. Har sett det ungefär hela dagen, men det är bland det bästa mina ögon någonsin sett i serieväg. Nu är jag ju inte direkt någon som tittar på jätte mycket serier, men det var iaf grymt bra. Så nu har jag laddat så att jag ska orka med dom två sista skoldagarna för den här veckan. Måste då på median imorgon då det är sista median vi har och jag och Sofia måste göra det sista på våran uppgift. Som avslut på det här tänkte jag dela Jockibois seriösa videoinlägg, även om det är svårt att ta Jockiboi seriöst så var det där starkt gjort och man ser verkligen på han att han mår dåligt, här är det inte längre Jockiboi, utan Joakim Berg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0