Never take friendship personal

Då alla i huset befinner sig på annat ställe så fick jag agera kock idag, jag är rätt nöjd över min insats ändå, även om det bara blev så simpelt som pasta carbonara. Men det är tanken som räknas. När middagen var intagen så var det tid för saiks match, vilken gick precis som den skulle! Underbart. Dock så såg jag bara första perioden och sista sekunderna av sista eftersom att jag blev lite smått upprörd på en sak så jag bestämde mig för att gå ut och gå ett tag. Sen just när jag var hemma så såg jag ett stjärnfall, kan det ha vart ödet tro? Kan ju då iaf hoppas önskan går in, ja jag är sån som fortfarande önskar av en fallande stjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0