Du vet att du får mig att gå ensam

Så var denna helgen över och ett år till nästa storumandagar och dansgala. Hade iaf en bra kväll med början på campingen där jag även träffade på den där random tjejen som jag skjutsade till hotellet dagen före, världen är liten. Och sedan så började vi dra oss vidare på dansgalan. Sedan hann jag också med att joina grubbe och andre ett tag som körde. Micket trevligt. Och idag har jag hunnit med att flytta hästapållen då hans sällskap är borta ett tag, gå på marknan och även ett pass med hästapållen blev det. En trevlig helg, med både bra och dåliga stunder, men det braiga överväger ändå! Dock har det gått alldeles för mycket pengar men det har det varit värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0