Börja sluta tro

Gårkvällen blev lyckad vill jag säga. Började med att jag höll Mia och Rebecka sällskap ett tag sen skulle jag köra, blev så att vi fick ta Johnnys bil. Och i den tillbringades sedan resten av min kväll, tur jag fick med mig bästa Co.drivern Mathilda. Vi skulle lätt kunna starta en taxifirma. Blev en hel del körningar, men tillsist lyckades folk hitta efterfester så jag tog mig ändå hem runt tre nångång. Och efter att ha sovit till nu ungefär så är jag nu redo för att ta tag i dagen, två hästapållar ska motioneras. Ja, två stycken faktiskt. Efter ca. 1,5 år ska jag äntligen få sitta upp på Terry igen. Galopparbete och låg form blir arbetet för han idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0