Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Ord kan nog inte beskriva hur seg denna dag har varit, så att det är fredag imorgon gör mig ingenting. Förstår inte egentligen varför dagen var så seg, då egentligen den enda vettiga lektion var nationella, som blev klart på typ 50 minuter. Kanske var det för att jag insåg att jag verkligen måste ta tag och skriva svenska hemprovet eftersom att jag inte får nåt gjort på det på lektionerna. Borde nog egentligen plugga sate i helgen, så att jag får chans att slappna av ett tag nästa vecka. Det skulle behövas nu känner jag. Ska iaf ta tag och skriva en inledning på svenskan nu, så jag då iaf är igång. Herre vilket roligt inlägg det blev, men så är läget just nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0