Last night, somehow feels like a lifetime ago

Känns lite smått förvirrande då det verkligen känns som söndag idag, och sen är det torsdag imorgon. Men det är väl lite positivt då det strax är helg igen. Aja, som jag nämnde så blev det två hästar motionerade idag, vilken ovan känsla det var med en annan häst. Jag antar att jag har blivit lite bortskämd med Leo. Tycker Terry var lite smått stel och ville inte riktigt släppa bakbena, galoppen var ändå lugnare än vad jag minns, om det beror på hans för nuvarande kroppsvikt eller för att han kanske också har mognat vet jag inte riktigt. Hur som var det iaf kul att återförenas med lillskiten. Men ska ta och avsluta detta och förberade mig inför en tidig kväll, lär behövas då jag är trött och sen har jag engelska nationella imorgon. Det är inte ens okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0