Vi ska visa vad vi går för

Gårkvällen blev bra. Kristoffer och Christian lyckades till och med dra med sig Niklas. Och eftersom storuman var som döden själv så körde jag iväg med dom till Nalovardo. En stuga och folk nå mycket jävulst. Bland andra de som var med till Ammarnäs, vilket självklart inkluderade mannen, myten och legenden himself; Fjellner. Vi blev ändå inte kvar där så länge så jag var hemma runt tre, då blev det sängen direkt eftersom det blev kurs med hästapållen idag. Och det gick huuuur bra som helst, och han var så duktig. Är så sjukt stolt över denna häst! Tur det blir fler gånger för nu är vi igång! Sen hade jag bestämt mig för att fortsätte med svenskan, vilket blev en timmes pn istället. Så nu få jag jobba stenhårt nu istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0