Dag 8 - Favorit serie/ film.

Jag är inte direkt någon person som ser mycket film eller serier, och när jag väl ser så kommer jag aldrig ihåg vad dom heter. Haha. Men ett både andra avenyn och The O.C är några serier som jag fastnat för.



Och sedan ett litet inlägg som kan bli lite hästigt. For iaf och körde lite dressyr med hästapållen, vilket gick kanoners. Men det var väl egentligen inte det jag tänkte ta upp, så till saken, idag fick jag beskedet att min gamla foderhäst Solfari numera är en av himlens änglar, liksom Ofeigur. Känns lite tråkigt då han har haft stor betydelse för mig, utan han hade jag nog aldrig skaffat någon häst överhuvudtaget. Sedan kom han in i mitt liv precis när jag behövde det, då allt annat var lite tungt. Men åldern har sin rätt och han hade gjort sitt här, men ett tomrum lämnar han efter sig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0