In a hopeless place

Har haft en effektiv helg, därav den bristande uppdateringen. Men började iaf min lördag med att dra hästapållen på lite hoppträning, och egentligen skulle jag kunna skriva tusentals rader om hur otroligt duktig han är men eftersom att detta inlägg kommer bli nog långt ändå så skippar jag det. Sen blev det en långpromenad med Norma som för övrigt var på besök i helgen. Sen var det bara att börja fixa sig inför middagen med största delen av klassen plus två respektive. Blev en bra kväll med fint sällskap, träffade även Rebecka och Maria som det typ var 12345 år sedan jag såg så det hanns med lite deeptalk och sådant. Sen så hade även hotellet öppet så det blev en sväng dit också innan jag begav mig hem. Och idag har jag hunnit med powerwalk med Norma och en rätt lång runda ut i skogen med hästapållen. Sen så blev det även en lunch på Kitas med broder som kom upp ett tvärt idag. Det var trevligt. Så ja, jag är nöjd med min helg iaf.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0