Onsdag

Onsdagar är bra dagar, dels för att vi bara har en medialektion och dels för att dagen består av både psykologi och filosofi vilka är bra ämnen. Däremot var vi tvungna ta ikapp en medialektion på eftermiddagen, eller medialektion var att ta i, vi gjorde absolut ingenting förutom att bråka diskutera. Jaa, dessa lektioner är kaos. Sen har jag inte hunnit med så mycket mer idag, gjorde faktiskt lite på gymnasiearbetet, vilket inte går så mycket framåt och jag vet att jag bittert kommer få ångra alla håltimmar jag spenderade på allt förutom gymnasiearbetet när redovisningen närmar sig. Men ska iaf stänga ner det nu och ge mig ut i slasket för en pw.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0